2013. március 19., kedd

Iggy Azalea - Work


Korábban is hallottam már Iggyrôl, de nem igazán foglalkoztam vele. Óriási hiba volt. De ami késik nem múlik. Nemrég, egészen pontosan valamikor múlt héten, egy kedves volt osztálytársam linkelte be nekem a Work videoklipjét. Elsô lejátszásra megtetszett, ezért azon nyomban felkerestem Iggy korábbi megjelent/kiadatlan dalait és nem túlzok nagyot, ha azt mondom mindegyik tetszett. Annak ellenére, hogy a klipjei is kisköltségvetésûek, élvezhetôek és kitûnôen társulnak a dalokhoz. A Work az elsô hivatalos kislemez az ausztrál lány elsô nagylemezérôl (The New Classic) mely még idén a boltok polcaira fog kerülni. Ezzel a kislemezzel úgymond bemutatkozik a hallgatóságnak, ugyanis a dal keretein belül elmeséli, hogy hogyan is jutott el Ausztráliából Amerikába. A szám üzenete az a nagyon amerikainak mondható felfogás miszerint kemény munkával mindent elérhetsz. “Természetesen” sokan támadják is a dalt; YouTube-on és Twitteren például azt vettem észre, hogy jópáran azt osztják, hogy Nicki Minajt koppintja. Hát nemtom. Szerintem azt leszámítva, hogy mindkét csajnak nem evilági méretû segge van semmi közös nincs bennük. Tény, hogy Iggyrôl csak úgy sugárzik a “gettó-style” (ami szerintem nem negatívum), de véleményem szerint ez annak tudható be, hogy elmondása szerint is fiatal korától fogva Hip-Hopot és Rapet hallgat. Az egyik legnagyobb példaképének például a rappert Tupacet tartja. A dal nálunk is elérhetô Március 17-e óta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése