2013. március 12., kedd

Natalia Kills - Problem


Juhú hát ez is megjelent. A szó legszorosabb értelmében, mert egyelôre csak az USA-ban elérhetô a dal. A Problem Natalia második lemezének az idén megjelenô Trouble elsô kislemeze. Annyira nagyon meghirdette twitteren, hogy március 12-én felkerül majd iTunes-ra, hogy túlizgattam magam. Mit ne mondjak reggel rohadt nagyot csalódtam amiért a magyar store-ban még nem volt elérhetô a szám. Küldtem is Natalia meg a csapata felé egykét “bazdmeg”-et. Habár az Interscope, mint tudjuk nem igazán tudja promotálni az elôadóit, mert nyomorékok gyülekezete az a kiadó. A dal demó változata amúgy már jó ideje keringett az interneten, mivel Natalia több klubban is fellépett már vele. A demó és a végleges változat között nem sok különbség van. Az utóbbi kapott egy nagyon kellemes gitárkíséretet ami végigfut a dalon. Szerintem jó döntés volt ezt hozzáadni, mivel mégjobban kiemeli a dal tónusát. A számban Natalia a Dark Pop és a 90-es évek elektro hangzását vegyítette, egész sikeresen. A végeredmény mindenképpen élvezhetô lett. Szerény véleményem szerint nem a csaj legjobb dala, de kitûnô felvezetésként szolgál az új albumhoz. A borító annyira nem tetszik, eléggé zavar az élénk rózsaszín háttér. Amivel még bajom van az a dalszöveg itt-ott, például a levezetés a végefelé: “Shirt, shoes, jeans, all off and we ain’t even at the beach…” nagyon facepalm. Mi ez a hülyeség?! A kedvenc részem a dal vége amikor Natalia, nos.. orgazmust él át. Legalábbis én és még elég sokan twitteren és YouTube-on így értelmezték.. Mindent egybevetve tûkön ülve várom a Trouble-t. Talán ez az egyik 2013-ban megjelenô album amit a legjobban várok.
A képre kattintva meghallgathatjátok a dalt, ha még nem tettétek volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése